wtorek, 1 lutego 2011

Walentynki.

Aby ułatwić naszym klientom przesyłanie upominków, zamieszczamy przykładowe życzenia walentynkowe.

Jesteś cudem nad cudy,
z Tobą nie ma nudy!
Kocham Cię nad życie,
choć to ukrywam skrycie...
Bądź, proszę, mym Walentym
zawsze uśmiechniętym!



Dwie róże w wazonie są stołu ozdobą
a list jest rozmową między mną a tobą,
więc dla dalszej naszej miłej wiadomości
wysyłam w Walentynki ten symbol miłości


Kiedy nie jestem z Tobą, boli mnie serce, więc chcę, by było nam razem jak najlepiej. Chcę z tobą i wino pić, i piwo, więc w tę walentynkową noc, oddaję Ci serce me i duszę też. A gdy już ta noc skończy się, odprowadzę do drzwi cię i powiem - kocham Cię!

Gdzieś daleko tam, na krawędzi nocy i dnia, być blisko i nigdy się nie oddalać. Czuć Twe ciepło i pięknem
 się otaczać, patrzeć w oczy Twe i widzieć w nich mnie. Móc cieszyć się sobą i chłonąć całą radość z życia tak, by nie było żadnych słów bez pokrycia. Upijać się miłością i kochać się z wzajemnością. Być kochanym mocno tak, by już nigdy nie być sam.





W dniu walentynki
słodkie usta jak landrynki
i buziaków cztery tony
i uśmiechu trzy miliony
oraz najpiękniejsze słowa kocham Cię - twoja druga połowa





Moja miłość do Ciebie
14 luty blaskiem jaśnieje
bo mi Walenty robi nadzieje
wiec nasze usta niech się spotkają
i swoją miłość głośno wyznają




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Clematis  , powojnik - lekkość i przestrzeń Czy powojniki są kwiatami sezonowymi?   Wszystkie odmiany są dostępne przez cały rok, ponieważ...